NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. november 24., szombat

Segítség !!!!!!!!!!!

Sajnos nem tudok képet feltölteni mert ez a szemét nem enged pedig már rengeteg régi képet letöröltem a Picasa Web albumomról !!!
Ha valakinek van jó ötlete és talán tud segíteni ÍRJON !!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

BMonica23, Mónika írta...

Tegnap nekem is pont ugyanez a problémám adódott :(Liza ezt az üzenetet hagyta nekem, követtem az utasításait és sikerrel jártam, remélem neked is segíteni fog!!! Az üzenet: A legegyszerűbb megoldás talán az, ha létrehozol még egy g-mailes e-mail címet és felveszed a blogodba szerzőnek. (ezt a Beállítások menüpontban tudod megtenni)Akkor újra lesz egy webalbumnyi tárhelyed.
Ahhoz, hogy ez ne teljen be olyan hamar, azt ajánlom, hogy a képeket kicsinyítsd le feltöltés előtt. nekem a kb 600x400-as jött be, az még jól látható, de nem foglal rengeteg helyet.
Sok sikert!

IsaBella írta...

Nekem is az a tippem, hogy kicsinyített képeket kell használni. Én is mindig 750*653 képet használok. De akár lehet, hogy a 600*400 még jobb. :)

Irén írta...

Tegnap (pénteken) én sem tudtam képet feltölteni. Ma reggel már nem volt vele semmi gond. Nem csináltam semmit. Nálam biztos nincs tárhely gond.

Alma írta...

Egyenesen a fényképezőgépről töltöm fel a képeket, nem kell semmiféle + bonyolítás a tárhellyel. Ha ez segítség..