NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2013. január 4., péntek

Gyertek játszani Era folytatja az angyalos játékom



Egy kedves levelet kaptam a napokban !!!!!
Kedves Ildi,

karácsony óta, mióta a kis angyali történetedet olvastam ezen kattog az agyam.... vagyis pontosan azon, hogy szívesen tárgyiasítanám az ötletedet! Vagyis indítanék egy játék sorozatot, mostantól kezdve 2013 év végéig. Egy lánc szerű játékra gondoltam, én kisorsolnék egy angyalt a jelentkezők közül, a nyertes vállalja, hogy Ő is készít egy angyalt és a blogján meghirdeti ugyanúgy a nyereményjátékot, a következő nyertes ugyanígy és egy évig folytatódna a játék. Ha valaki megszakítaná a láncot, én vállalom hogy beszállok és folytatom, hogy ne szakadjon meg. Mindenképpen csak akkor kezdek a megvalósításba, ha áldásod adod rá, hiszen a Te ötleted volt az eredeti és ez mindig szerepelne is a játékleírásban, belinkelve a kis angyali történetedet! Azért gondoltam erre, mert nem akarlak megbántani ezzel és főleg nem akarom ellopni az ötletedet! De ha áldásod adod rá, akkor még ma kidolgozom a játékszabályokat (elküldöm Neked is, hogy egyetértesz e vele) és megmutatom az én angyalkámat, vagyis meghirdetem az első játékot. Hogy ne csak karácsonykor legyenek velünk az angyalok.
Természetesen nem lenne meghatározva, hogy miből legyen az angyal (horgolt, kötött, varrt, hímzett, gyöngyből fűzött, dekupázsolt, festett.... bármi), csak annyik hogy saját készítésű legyen!!! hogy mindenki részt vehessen a játékban. Aki szeretne újra és újra becsatlakozhatna. És a bejegyzés végére mindig odatennénk a listát, akik már részt vettek benne!

Várom válaszod, Áldott, békés új esztendőt kívánok :) Puszi. Era


Ez a levél jött az email címemre, nagyon  tetszik az ötlete Erának és
 nagyon örülnék  ha ti is játszanátok !!!!!
Jelentkezni a játékra  itt lehet  !!!!
 
 
Köszönöm szépen hogy meghallgattatok és most még ígéretemhez híven a karácsonynál  kicsit időzve mutatom nektek amit a kis Mandulavirágok ünnepségén olvastam fel  :
 
 
Szeretettel neked hogy érezd Te is át !!

„Ennek a pár gondolatnak elindítója a lelkemig hatoló szomorú  fájdalmas tekintet,  némán segítséget kérő  embertársam  volt .
Le kellet írnom magamnak nektek és nekik mert a világ tele van szomorúsággal bajjal , mi járjunk nyitott szemmel  segítsünk a  szomorkodókon a bajbajutottakon akik itt vannak körülöttünk !!
Az Isten nem mindenkinek adott kezet ,lábat, szemet ,  fület  de szívet mindenki kapott !
Én kaptam mindent  amire szükségem van és hálás is vagyok érte de ez sajnos nem mindig jut az eszembe .
Én azért születtem e földre hogy
a kezemmel ne csak fogjak
adhassak,
a lábammal ne csak járjak
megállhassak,
a fülemmel ne csak halljak
hallgassak ,
a szememmel ne csak nézzek
láthassak,
a nyelvemmel ne csak szóljak
kimondhassak ,
a létemmel ne csak éljek ,
éltessek.
Minden  amit látsz nem  az érdemem,  kaptam hogy adhassak !!!
Kérlek Te is nyisd ki a szíved ! Halld meg , lásd meg, érezd meg a fájdalmat szenvedést és hallgass a szívedre nyújtsd   felé kezed emeld magadhoz hallgasd meg figyelj rá és  mosolyogj !
 Keresd az embert  a jó embert .Sok rosszal vagyunk körülvéve, de  ne lássuk meg a kicsi hibát  lássuk meg a jót a hétköznapi csodát !
 Biztos sokszor  csalódtál , de próbálj az Ő szemével látni az Ő fülével hallani az Ő nyelvén beszélni az  Ő lábával lépni az Ő szívével érezni  és érezni a hiányt !S ne lépj rögtön tovább vedd észre azt is  amit Te kaptál !Ha adsz kapsz is , hidd el ez nem kevés és tedd hogy jobb legyen neki !!!!Ne csak  sírj nevess is, ne csak szólj hallgassál , ne csak fogj  simogass és a végtelenségig szeress !!!!!”
Kaszás Ildi




7 megjegyzés:

kepi táska írta...

Ildi, nagyon szép gondolatok!

A játék tetszik, Megyek megnézem.

Amy's írta...

Csodalatos gondolatok.Remelem sikerul iden hazamennem ,nagyon szeretnek veled talalkozni,mert fantasztikus jo ember vagy.

Orsi írta...

Szépségesek a képeid, a gondolataid... És, látod, az elvetett mag kicsírázott, sőt, úgy látszik szépen növekedésnek is indult:-) A játékra természetesen jelentkeztem, remélem, jó sokan leszünk!

Vjudi írta...

Drága Ildi! Annyira mélyen megindítóak a gondolataid, szavaid, bizonyára a tetteid is, hogy képes vagy embertársaidból is kihozni ezeket az érzéseket, nagyon jó nekünk, hogy vannak még hozzád hasonló EMBEREK a Földön. Köszönjük! Természetesen csatlakozom én is a játéklánchoz. Puszi

Red Tulip Angie írta...

Ildi, minden szépet és jót kívánok neked erre az évre is :)

Márti írta...

Nagyon szép gondolat,erre fogok még jobban törekedni! én is játszom!

Névtelen írta...


Nagyon megható gondolatok , mindenkinek így kellene érezni az ember társai felé!